اهنگ فوق العاده زیبا و احساسی ِ " جانیم بنیم" از فاتیح کیساپارماک و همسرش شبنم کیساپارماک

تازه ها

اهنگ فوق العاده زیبا و احساسی ِ " جانیم بنیم" از فاتیح کیساپارماک و همسرش شبنم کیساپارماک

نظرات ()

این آهنگ خیلی زیبا با اجرای (فاتیح کیساپارماک) و همسرش (شبنم  کیساپارماک)

در سال 2013 اجرا شده و جزو بهترین آهنگ های 2013 ترکیه می باشد

 

 لینک دانلود همین آهنگ :

Fatih&Şebnem Kısaparmak-Canım Benim

آموزش دانلود 

====================================

ترجمه و تکست این آهنگ :

Canim Benim

جانیم بنیم

جون ِ من

 

 Seni benden alamazlar canim benim

Bizi ayiramazlar

تورو نمی تونن از من بگیرن "جون ِ من"

مارو نمی تونن از هم جدا کنن


Eller ne derse desin sen korkma canim
Kullar kader yazamazlar

دیگران هرچی بگن مهم نیست ، تو واهمه نداشته باش  "جون ِ من"

مخلوقات خداوندی نمیتونن تقدیر آدمارو بنویسن

( تنها خدا تقدیر آدمارو مینویسه )

 

Canim benim ben seni çok sevdimde söyleyemedim

Canim benim ben sana canim bile diyemedim

جون ِ من ، من تو رو خیلی دوس داشتم و نتونستم بهت بگم

جون ِ من ، من خیلی نتونستم بهت "جونم" بگم


Canim benim ben seni çok sevdimde söyleyemedim

Canim benim kaybetmekten korktumda söyleyemedim

جون ِ من ، من تو رو خیلی دوس داشتم و نتونستم بهت بگم

جون ِ من ، خیلی ترسیدم از دستت بدم و چیزی نگفتم


Yüregimde sen varsin canim benim

Aklimda hep sen varsin

تو توی قلبم هستی " جون ِ من"

همیشه توی ذهنم هستی


Dualarim seninle kalbim seninle

Alah seni bana yazsin

دعاهام واسه تو ، قلبم واسه تو

کاش خدا (تقدیر  ِ ) تورو  برای من بنویسه